Koopmans Senses
Nieuwe smaken ontwikkelen die elk product in een handomdraai een unieke twist geven. Geïnspireerd door smaaktrends uit verschillende werelddelen ontwikkelde Royal Koopmans 4 nieuwe smaken om toe te voegen aan zowel vis, kip, vlees als vegetarische producten. Smaken die alle zintuigen doen prikkelen.
Royal Koopmans vroeg ons te helpen bij de introductie van deze vier nieuwe smaken.
Wij adviseerden hiervoor een overkoepelend concept te ontwikkelen. Daarmee maak je het mogelijk de 4 smaken onder een paraplu te laten vallen. Dit vergemakkelijkt ook de introductie van eventuele nieuwe smaken in de toekomst. Tegelijkertijd kun je je met deze vorm stevig positioneren als autoriteit op dit gebied. Je wil de klant hiermee méér bieden dan alleen het product, namelijk ook: kennis, ervaring en uniciteit. In gesprek gaan met de klant vormt hierbij een belangrijk onderdeel.
Daarnaast hebben we Koopmans geadviseerd zich te richten op alle aspecten van dit product. Het product draait niet alleen om de smaak; het gaat ook over kleur, geur en textuur. Koopmans wil met dit product immers alle zintuigen prikkelen en daarmee meerwaarde bieden. Koopmans heeft alle kennis en ervaring in huis om hier voor haar klanten het maximale uit te halen.
Om dit uit te vergroten, bedachten wij het merk en de naam Koopmans Senses. Want het gaat erom dat Koopmans met hun coatings en smaken alle zintuigen wil prikkelen.
- Concept
- Branding
- Naam
- Design
- Fotografie
- Video & animatie
- Copy
- Meer concepten